Saturday 27 July 2013

Wat te doen bij regenweer...

Deze morgen werd ik gewekt door de hevige regenval en het daarbij horende onweer.
Opgestaan, ontbeten en vervolgens de gitaar erbij genomen. Ik ben mezelf immers gitaar aan het leren spelen. Het begint al aardig te lukken.
Momenteel kan ik
- Ode To Joy van Beethoven
- Old mac Donald had a farm
- Twinkle twinkle little star
spelen. Wel nog op beginnersniveau hé! :)

En maandag is mijn vriend zijn petekindje jarig. Ze wilt graag met de bus naar Hasselt om daar te gaan shoppen. Dus, krijgt ze van ons een aangepast verjaardagskaartje.

Het begint hier stilletjes aan op te klaren. Als het mooi weer blijft ga ik nog even naar de rommelmarkt hier een beetje verderop. En om 18u00 ga ik babysitten.

Groetjes! x

Mooie regendruppels op de ruit


Het aangepaste verjaardagskaartje

No comments:

Post a Comment